Spoty reklamowe – jak pozyskać nowych klientów?

Spoty reklamowe to zazwyczaj półminutowe produkcje filmowe, których nadrzędnym zadaniem jest promocja usług lub produktów danej firmy. Mogą być wyświetlane w standardowych mediach (w lokalnej lub ogólnopolskiej telewizji), w przestrzeni miejskiej (ekrany w komunikacji publicznej) czy też przed filmami w kinach. W dobie powszechnego dostępu do sieci WWW doskonałym pomysłem jest także użycie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, przykładowo, w charakterze treści promowanej na Facebooku albo przed filmami na YouTube. Dużo przykładów pokazuje, że treść udostępniana viralowo w sieci to najlepszy sposób na reklamę produktów i usług.

Produkcja spotów reklamowych – liczy się niebanalny koncept

Spoty reklamowe najczęściej nie trwają dłużej niż trzydzieści sekund i przekazują treści w bardzo okrojonej formie, dlatego przy ich produkcji istotne jest twórcze, niebanalne ujęcie prezentowanego tematu. Ze względu na to, że reklamy w tradycyjnych mediach wyświetlane są w przerwach między programami, ich autorzy rywalizują ze sobą w wyścigu o zdobycie uwagi odbiorców. W produkcji spotów reklamowych znaczną rolę odgrywa także właściwie dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – zaufaj doświadczeniu profesjonalistów

Produkcja spotów reklamowych jest zadaniem dla profesjonalistów, którzy posiadają najwyższej jakości sprzęt (lustrzanki cyfrowe, drony, stabilizatory obrazu, kamery sportowe i tradycyjne), a w swojej pracy wykorzystują zaawansowane oprogramowanie do postprodukcji – montażu, dźwięku czy korekty kolorów. Firmy zajmujące się produkcją spotów reklamowych zatrudniają także zawodowych aktorów i lektorów. Podstawą dobrego filmu reklamowego jest natomiast fascynujący scenariusz, który przykuwa uwagę odbiorców, zadziwia ich kreatywnością, a nieraz nawet pobudzi do myślenia lub wzruszy.