
Uzyskaj więcej informacji o ofercie agencji reklamowej Kraków, kliknij tutaj
Działania reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa stać na organizację i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak małe biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Co można zlecić agencji reklamowej?
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów świetnie orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, billboardów, stoisk targowych czy folderów. Agencja reklamowa napisze także ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy oraz opracuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Facebook, Twitter i Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie kompetentnego i zżytego ze sobą teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie programu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu doświadczonych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Kontakt:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]