Przed właścicielami marek, którzy zamierzają poprowadzić event promocyjny czy też wybierają się na targi, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Powinien on wszak nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale również stanowić dla nich pewną wartość, by codziennie go wykorzystywali i dzięki temu umacniali przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest miedzy innymi torba z logo firmy.

Typy toreb z logo

Przeglądając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo spostrzec, iż pod frazą “torba” ukrywa się kilka produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo praktyczny i bodajże najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy imprezy bądź logotypu na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię zawsze wspaniale wygląda, a jednocześnie jest wystarczająco wytrzymały, żeby długo zachować się na materiale. Inną zaletą tych toreb jest ich koszt. Zależnie od nakładu zamówienia oraz typu torby, cena najczęściej rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy wykonuje się także na torbach na laptopa bądź torbach sportowych i konferencyjnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt toreb tego typu i wykonania druku na nich jest już dużo wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić oprócz toreb z nadrukiem?

Podmioty prowadzące akcje promocyjne zazwyczaj zlecają jednoczesne wykonanie wielu różnych gadżetów. Powinny zatem nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która posiada w ofercie jeszcze kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Równolegle z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na koszulkach, kosmetyczkach czy innych użytecznych produktach z tkaniny albo dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które wciąż są lubiane przez klientów.