
Pełna oferta usług SEO.
Przedsiębiorstwa oraz właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, by pojawiać się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na przynajmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie rekomendujemy, to podjęcie działań . Nie dysponując doświadczeniem w kwestii SEO i nie monitorując regularnie komunikatów o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować poprawnie i – najważniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to stworzenie etatu dla biegłego SEOwca, aczkolwiek nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzecia metoda to zatrudnienie agencji SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w zatrudnione są tam również eksperci od projektowania graficznego, kodowania, kampanii Google Ads oraz content marketingu, którzy służą merytoryczną pomocą w tych sferach.
Firma SEO – postaw na taką, która istnieje w branży od lat
Agencji SEO w naszym kraju jest bez liku. Czym kierować się podczas szukania podmiotu, która podniesie naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy postawić na agencję, która działa na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a również tych reklamowych oraz kreatywnych, co roku wzrasta, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od około dekady, można mieć pewność, że posiada ona spore doświadczenie i może bez trudu zaprezentować szerokie portfolio swoich dotychczasowych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach dodają zakładkę z opisem tzw. „kejsów”. Przed zatwierdzeniem umowy warto przeczytać studia takich przypadków, żeby przekonać się, jakich wyników można oczekiwać po danej agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz jakie trudności udało jej się rozwikłać. Dobra agencja SEO to taka, której działania są transparentne: pisze o planach zadań na zbliżające się miesiące, a także przesyła raporty z przeprowadzonych działań i ich rezultaty.
Kolejny zasadniczy aspekt to personalizacja oferty i dobranie strategii prac do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpowiada w przeciągu 30 minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu pytania przedstawiciel doświadczonej agencji SEO winien skontaktować się z potencjalnym klientem, aby dopytać o kolejne dane o firmie, potrzebne do zaprezentowania dla niej całościowej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszperać tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o prowadzonych dotąd działaniach SEO i o ważnych dla klienta usługach lub produktach, które pragnie wypromować.
Rozliczenie za usługi agencji SEO – jakich ofert unikać
Ostrożnie powinno się potraktować agencje SEO, które proponują współpracę z zapłatą za wypracowany efekt. W takim systemie płatność odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe osiągną ustalone w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top10 bądź do Top3). To w dalszym ciągu często napotykany model rozliczeń, jednakże wiąże się ze sporym zagrożeniem – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty za sprawą łamania zasad ustalonych przez Google. Nieustannie uaktualniany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem dobra agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o opłatę za usługi firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – zwykle w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby opracować szczegółowy audyt SEO, a później zrealizować wszelkie przedstawione w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na działania są znacznie mniejsze.
Kontakt:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]